zondag 3 november 2019

Vijfde en laatste dag van de KreaDoe.

Hallo allemaal,

Wat een gezellige beurs is het zeg er staat van alles en nog wat en ik doe
vijf hele dagen achter elkaar iets wat ik gewoon erg graag doe.. lekker knutselen
met mallen en papier dat gaat me nooit vervelen geloof ik.

Zie ook zoveel bekenden en ook heel wat mensen die mijn naam, of kaarten wel
kennen maar mij nog nooit echt gezien hebben en krijg dan zulke leuke reacties.....
ja ik heb er echt hele leuke dagen maar wel vermoeiend dat wel ik ben tenslotte ook 
geen 18 meer.

Deze kaart heb ik op de eerste dag zitten maken daar en die kun je vandaag nog komen
bekijken op de KreaDoe.



CR1478 Poinsettia by Marleen

LR0571 Takjes van Anja’s vertical folding die square
LR0627 Petra’s Winter circle
LR0628 Petra’s berries
LR0025 shaker windows round
LR0028 shakersnow
PK9158 Forest Dream
MB0181 Matties Mooiste Winter birds
CS1009 Happy Holidays
DDBD envelop art scallop 470.713.019 (aangepast tot dit model)


Groetjes en misschien tot straks hal 7 D041 en D045.
Anja

2 opmerkingen :

Gonny zei

Zo dat heb je weer mooi gedaan Anja
En nu even bij komen semi-officiële weer vullen en op naar Spijkenisse
En zo gaan je dagen snel voor bij .
Gr v Gonny 👋🏻👋🏻

Chrisje zei

een prachtige kaart