woensdag 6 november 2019

Marianne en Maja

Hallo allemaal,

Tijdens mijn demo op de KreaDoe vroeg Leonie of ik ook wat met deze DDBD mal
wilde gaan doen.
Aangezien ze ook het nieuwe Maja Design papier had ben ik daarmee wat gaan maken
natuurlijk weer in combinatie met Marianne Design malletjes en stempels.

Dit is hem geworden en ik vind hem zelf errug leuk zo dat plaatje van die kerstman 
vind ik gewoon super.




LR0571 Anja’s Vertical folding die Square ( takjes)
LR0616 Brocante label 
LR0635 Classic border
CR1478 Poinsettia by Marleen
CS1008 Kerst- en nieuwjaarswensen
Papier  Maja Design Holiday in the Alps
DDBD Dutch Swing Card Oval flaps A5 470.713.337

Groetjes van Anja


3 opmerkingen :

Gonny zei

Mooi weer hoor Anja
Heb je super gedaan 😉
Gr v Gonny

Marjolein zei

Ja, is echt supermooi geworden!
Zag je bezig met deze prachtige kaart op de KreaDoe, dus we hebben m al in het echt bewonderd. Leuk zoals je de MD randmal gebruikt hebt. :-)

Kaartenkraam zei

Wat een leuk effect dat openvouwen. Prachtige nostalgische sfeer heeft deze kaart, mooi gedaan!

groetjes van Ank