zaterdag 23 november 2019

Mijn laatste dag op de beurs

Hallo allemaal,

Vandaag mijn laatste dag op de beurs hij is ook morgen nog maar dan ben ik er niet.

Op mijn demokastje staat ook deze vintage klok ik heb hem met roestverf van Viva en div embossingpoedertjes een verweerd uiterlijk gegeven. In het het midden een stukje uit
een oude atlas van de rommelmarkt.


LR0628 Petra’s Berries
LR0636 Clock
CR1478 Poinsettia by Marleen
COL1398 Banners
CA3104 Snowpaper
PK9165 Brocante Winter
PS8049 Pendule
CS1008 Kerst – en Nieuwjaarswensen

Groetjes en misschien tot straks
Anja

3 opmerkingen :

Anja zei

Mooi gedaan Anja!!!!!! Het ziet er zóó echt uit!!

groetjes van die andere Anja

Marijke zei

Wat een prachtige klok en wat heb je dat mooi gedaan met in het midden een stukje van een atlas! Super hoor! Groetjes Marijke.

Jannie den Butter zei

Wat een super mooie klok Anja!
Mooi dat het zo,n verweerd uiterlijk heeft.
Een super gave creatie is het!!!
Groetjes Jannie