zondag 24 november 2019

Sneeuwklokjes

Hallo allemaal,

Marleen van der Most ontwierp een schattig sneeuwklokje voor Marianne Design.

Ik maakte er deze twee kaarten mee en een ander maakte ik voor het Marianne Design
inspiratie blog dus wil je die derde kaart ook zien huppel dan even naar dat blog door op deze 

  CR1490 Snowdrop by Marleen
CR1444 Basic Hexagon
DF3456 Designfolder Marjoleine’s stripes
CS1028 Mini labels NL
CA3104 Snow paper



CR1461 Nested hearts
CR1490 Snowdrop by Marleen
CR1360 Basic passe partout circles
COL1398 Banners
CS1028 Mini labels (NL)
DF3455 Designfolder Marjoleine’s dots
CA3104 Snow paper
PK9164 Winter days by Marleen


Groetjes van Anja

4 opmerkingen :

Marjolein zei

Hi Anja,

Wat zijn dit een schatjes zeg!!! Prachtige kleurencombinatie ook. :-)
Als ik hartjes kon typen zou ik dat doen, supermooi!
Hoop de mallen deze week te kunnen kopen, zo leuk!
Groetjes,

Marjolein

Trijntje zei

Ze zijn schattig deze kaartjes met de leuke sneeuwklokjes Anja. Ik ga ze bestellen.... Complimenten voor je kaarten ze zijn altijd prachtig. Ik laat me vaak door je inspireren. Groeten Trijntje

Neltine zei

Wouwiii deze zijn ook weer zo gaaf!! Hoe je het ook voor elkaar krijgt, het zijn altijd weer echte Anjaz kaartjes :D Lief kaartje zo ;)
Groetjes, Neltientje

Jannie den Butter zei

Wat zijn je kaartjes weer super mooi!
Hele lieve kleurtjes heb je gebruikt.
Groetjes Jannie