dinsdag 26 november 2019

Nog maar een vintage klok gemaakt

Hoi hoi daar ben ik weer,

Aangezien mijn pendule met verweerde klok aardig wat succes heeft zal ik deze
ook maar al laten zien deze maakte ik met papier en plaatje van Maja Design en dan
uiteraard de mallen van Marianne Design.
De klok en bloem stanste ik uit een bladzijde uit een oud woordenboek welke
ik eerst met Double sided craft tape LR0014 op karton geplakt had.



LR0616 Brocante label
LR0636 Clock
CR1478 Poinsettia by Marleen
CS1008 Kerst – en nieuwjaarswensen
LR0014 Double sided craft tape
Oud woordenboek ( kringloop of rommelmarkt)
Papier en plaatje Maja Design Holiday in the Alps


Groetjes weer

Anja

2 opmerkingen :

Marjolein zei

Mooie vintage kaart!! Leuk met die woordenboek bladzijden, past perfect bij de Vintage look van je kaart. :-)
Leuk hoe verschillende kaarten je kunt maken, ene keer strak en CAS en dan weer Vintage, erg leuk!
Groetjes,

Marjolein

Kaartenkraam zei

Prachtige vintage kerstkaart!

groetjes van Ank