donderdag 19 september 2019

Weer een paar borduurtjes

Hallo allemaal,

Heb nog drie borduurkaartje om te laten zien.


 COL1398 Banners
CR1482 Cross stitch heart
DF3456 Designfolder Marjoleine’s stripes
CS1028 mini labels (NL) de stemoel
CS1029 mini labels (UK) het labeltje
PB7056 Eline’s Summer picnic

 CR1481 Cross stitch Christmas tree
LR0619 Anja’s warme winter wensen
PK9164 Winterdays by Marleen
Chunky white embossing enamel


CR1480 punch die buttons
CR1481 cross stitch Christmas tree
PK9164 Winter days by Marleen
CS1036 Hallo winter by Marleen
DDBD card art Christmas sweater 470.713.736

Groetjes weer
Anja


4 opmerkingen :

Francien zei

Ojeeee Anja wat een mooie kaartjes weer,je hebt me weer geinspireerd SUPERRRRRR.
Groetjes Francien


Hobby Hoogland zei

Wat zijn dit een paar leuke kaartjes ,in de winkel dacht ik vind dit niks maar op de manier dat jij ze gebruikt hebt zijn ze toch wel leuk , de foute trui is ook grappig.
groetjes Marjan.

Marjolein zei

Zoooo hé, wat zijn dit leuke borduurkaartjes!! Echt heel tof!
Vind dat Ombre heel mooi van de 1e kaart, leuk idee!
En die kerstboomkaarten, superleuk.
Als je het goed vindt, ga ik die patroontjes even wat beter bekijken, misschien dat ik ze ook kan maken.
Ben namelijk niet zo heel goed in borduren, ha, ha, sla nog wel eens een gaatje over, want praten en borduren gaat bij mij niet goed samen!
Bedankt voor de inspiratie, je bent er maar weer heel druk mee geweest.
Groetjes,

Marjolein

Kaartenkraam zei

De eerste twee kaarten vind ik prachtig, de derde spreekt me niet zo aan. Mooi dat kleurverloop in het hart.

groetjes van Ank