dinsdag 10 september 2019

Funny's

Hallo allemaal,


Leuk is dat knipvel met die Funny's he?


Ik heb er nu deze kaartjes mee gemaakt.

 CR1474 shaker doily round
LR0025 skaker window round
LR0621 Tiny’s leaves set
LR0623 Tiny’s mushrooms
LR0624 Tiny’s leaves wreath
VK9158 Forest dream
CS1028 mini lables (NL)
DDBD shape art los A5 470.713.172


LR0621 Tiny’s leaves set
LR0623 Tiny’s mushrooms
LR0624 Tiny’s leaves wreath
CR1450 punch die Halloween ( spinnewebje)
CR1383 punch die spiders & bugs
VK95814 knipvel Funny’s
PK9158 Forest dream

Groetjes van Anja
PS. ze gaan mee naar de demodagen van doe@ding



4 opmerkingen :

Gerlinde zei

Wat 2 superleuke herfstkaartjes laat je zien!!
Echt onwijs tof!
Veel plezier op de demodagen bij Doe@ding.
Groetjes Gerlinde

LisannesKaartenhobby zei

Hele mooie kaarten weer... Leuk modelletje die bovenste

Hobbygroet Lisanne

Suzan zei

Prachtige herfstkaartjes!
Groetjes Suzan

corrie van der Meeren zei

Hoi Anja, jou blog ook maar weer eens bezocht,omdat met wat ik aan materialen
keuzes ik maak toch elke x weer bij jou creaties terecht kom.BLIJKT dus zeker voor mij dat ik op jou val,lol.Nou ik probeer natuurlijk wel een eigen draai eraan te geven maar ben je dankbaar voor jou ideeen met kaarten maken.Thanks Anja.voor mij ben je al 20jaren een kei
met vriendelijke groet C.v d Meeren