zondag 8 september 2019

Lantarentje

Hallo allemaal,

Weer een beurs achter de rug nu ben best moe maar eerst weer
wat op mijn blog zetten en dan tassen maar weer uit gaan pakken.
Daan hoop ik echt een dezer dagen te kunnen beginnen met
kaarten maken voor de demodagen van Doe@ding die zijn 
vrijdag 27 en zaterdag 28 september en ik ben weer in het 
Atlas Hotel te vinden met demo Marianne Design
september/oktober.
Nu eerst het lantarentje van Marleen.
Die met de gnome stempel bleef achter bij de winkel waar ik vandaag zat.

 CR1335 punch die snowflakes
CR1478 poinsettia by Marleen
PS3039 craftstencil  lantern by Marleen
HT1648 Hetty’s gnomes winter
PK9164 Winter days by Marleen
CS1036 Hallo winter by Marleen



COL1472 Eline’s raccoon
COL1438 Eline’s outfits (de muts)
CR1398 punch die birds
CR1335 punch die snowflakes
PS3039 craftstencil  lantern by Marleen
PK9164 Winter days by Marleen
CA3142 soft glitter paper silver
CS1037 Hello winter by Marleen


Groetjes van Anja en
ik hoop tot ziens op de demodagen van

4 opmerkingen :

LisannesKaartenhobby zei

Mooie kaarten heb je weer gemaakt! Ik ga je volgen...

Hobbygroet Lisanne

martina's kaartjes zei

wat mooi gemaakt ! helemaal toppie
grtjs,martina

Dyson zei

Wat heb je een mooie kaarten gemaakt. Lieve groetjes, Janine

Gerlinde zei

Schitterende lantaarntjes Anja!!
Wel aan je eigen rust denken he!
Groetjes Gerlinde