donderdag 20 september 2018

Lekker bezig...

Hallo allemaal,

Ja ik ben lekker bezig voor de demodagen van Doe@ding wil natuurlijk weer leuke nieuwe kaartjes
kunnen  laten zien.

Heb het prive ook en beetje boel druk dus heb niet echt heel veel knutseltijd deze weken
maar het zal vast wel weer goedkomen allemaal tot nu toe had ik altijd wel voldoende 
kaarten klaar om te laten zien.

Aangezien ik er met de september en oktober collectie zit was ik een beetje zuinig met kaartjes
op mijn blog zetten maar hier zijn er weer twee.

Straks ook in het echie te bekijken op de demodagen.

  LR0552 Anja's lacy folding die circle
LR6548 Tiny’s red Robin
LR0550 Tiny’s larix
CR1352 labels
DF3450 designfolder pine
MB0177 knipvel Matties mooiste winter 1
CS1008 clear stamp kerst en nieuwjaarswensen
CA3133 pearls off white




LR0546 Anja’s beautiful flowerset
LR0553 Anja’s lacy folding die square
LR0556 forest trees set of 3
MB0178 knipvel Mattie’s mooiste  winter 2
CS1008 kerst- en nieuwjaarswensen
PL4514 enamel dots dew drops
CA3136 rhine stones
Papicolor metallic pearlwhite (330)


Groetjes en hopelijk tot ziens in Spijkenisse (28 en 29  sept)
Anja

4 opmerkingen :

Cobie zei

Heel mooi!
Groetjes Cobie

Creaellenknutselsite zei

ze zijn weer prachtig Anja
groetjes Ellen

Unknown zei

Heel erg mooi gedaan Anja!
Verrassende kleuren bij de 2e kaart... :)
Groetjes van Anja

Betha Horsmeier-Bouter zei

Prachtige kaarten weer Anja! Groetjes Betha