dinsdag 18 september 2018

Kaartje van de workshop van vandaag

Hallo allemaal,

Vandaag was mijn eerste dinsdagworkshop bij Doe@ding het was leuk en heel gezellig
 en de dames hebben dit kaartje gemaakt.
Op naar de volgende dinsdagworkshop...
ooo neee eerst nog en leuke demodagen van Doe@ding!!!
28 en 29 september zijn die er weer en ik 
ben er ook weer bij en je kunt mij dan vinden in het Atlas Hotel
bij de demonstraties.


Dat kwam zo omdat ik die hieronder staat aan Marlous liet zien
dus zo goed als dezelfde liet alleen de sterrencirkel weg
omdat die al bij de workshop voor de mijne werd gebruikt.


COL1330 Christmas decoration set

CR1408 card stand
CR1447 circle & stars
CR1448 punch die stars
LR0495 Santa is coming
LR0554 Tomte Gnome
LR0555 Scandinavian houses
LR0556 forest trees
CB5501 chipboard
CS1008 clear stamps Kerst – en nieuwjaarswensen
PK9157 Soft pastels
DDBD Christmas Bells 470.713.680

Groetjes van Anja

7 opmerkingen :

Maria V zei

Ooh Anja, wat zijn deze leuk!! Mooie kleurtjes. Complimenten hoor.

Suzan zei

Vind hem echt super Anja!
Groetjes Suzan

Cobie zei

Schitterend!
Groetjes Cobie

Judith Thoonen zei

Super mooi zijn jouw kaarten weer.
Grt van Judith

Angélique zei

Oh, wat een gave kaart, super!

Anoniem zei

Can you please tell me where I can order these craft dies

LR0554 Tomte Gnome
LR0555 Scandinavian Houses

Thank you very much.
Jan Bank

My email is
StampingCreations@usa.com

Anja Zom zei

Jan Bank
You need to find a shop that sells Marianne design dies and they can help you further.