zaterdag 29 september 2018

Gnomes

Hallo allemaal,

Wat had ik twee superleuke dagen zeg op de demodagen bij Doe@ding.
Lekker druk geweest en er hing zo'n gezellig sfeertje en de verzorging daar
was zoals elke keer weer grandioos. Bedankt daarvoor Marlous en superteam!

Maar op verzoek van een bezoeker plaats ik nu even mijn kaartjes met de 
Tomte gnomes.

 CR1402 Bendy card ( wolkjes)
LR0554 Tomte Gnome
LR0555 Scandinavian Houses
LR0556 Forest trees
CS1010 clear stamp Knuffels
PK9159 Swedish Winter


COL1330 Christmas decoration set
LR0554 Tomte Gnome
LR0555 Scandinavian Houses
LR0556 Forest trees
CS1008 clear stamp kerst – en  nieuwjaarswensen
PK9159 Swedish winter


LR0554 tomte gnome
LR0555 scandinavian houses (3)
LR0556 forest trees (3)
COL1398 banners
PK9159 swedish winter
CS1009 clear stamp happy holidays
DDBD A4 XL flag 470.713.156




Leuk dat jullie er waren en wie weet tot een volgende keer.
Groetjes van Anja

9 opmerkingen :

Crealientje zei

Prachtige kaartjes met de leuke gnomes!
Groetjes Crealientje.

Angélique zei

O, geweldig! Vooral de eerste bezorgt me heimwee naar Zweden :-)

Creaellenknutselsite zei

wat een leuke kaartje, de kabouters doen het goed, wat heb je een hoop bomen gestanst zeg, ben je ze nog niet zat??
groetjes ellen

Maria V zei

Wat een geweldige, leuke kaarten. Ook ik ben fan van de gnomes. Zo geweldig dat je zoveel variatie laat zien qua kaarten. Dank je wel.

Nancy Soetaert zei

Mooie kaarten, er was weer zoveel moois te zien op je tafel!
Fijne avond
Nancy

Judith zei

Toppie kaartjes Anja en gelukkig heb je maar een paar kerstbomen hoeven stansen...hihiih
Groetjes van Judith

Made by Nicolette zei

Ik heb ze in het echie gezien, geweldig!

Groetjes
Nicolette

Betha Horsmeier-Bouter zei

Wat zijn die gnomes toch leuk, super leuke kaarten! groetjes Betha

Janneke zei

Die gnomes zijn zo lief en je kunt er zulke leuke kaarten van maken.
Groetjes Janny.