dinsdag 13 september 2016

Wist je dat....

Hallo allemaal!!!

Ja wist je dat.... de demodagen van Doe@ding er weer aan zitten te komen?

Vrijdag 30 september en zaterdag 1 oktober en.... ik mag er ook weer bij zijn!!
Superleuk vind ik dat en ben er nu dan ook volop voor bezig.

Je kunt mij beide dagen weer in de winkel vinden met een demo Marianne Design
september/oktober. Ik heb dan van wat alles bij me maar dan ook echt van alles wat van Mixed Media tot
Halloween en ja neem zelfs ook mijn doodle stempelkaarten weer mee omdat er vraag naar is.

Schrijf het in je agenda want echt deze dagen zijn de moeite waard om te bezoeken.
Er is zoveel te doen en te zien en natuurlijk ook te koop.

Ik hoop veel van mijn volgers en facebook vriendjes daar te mogen begroeten.

Groetjes van Anja

2 opmerkingen :

Judith zei

Leuk Anja ga proberen langs te komen.
Groetjes van Judith

Judith Thoonen zei

Hoi Anja
Helaas kan ik niet komen dat weekend. Ik ga nu zondag al een weekje op vakantie.
Maar ik wens jouw heel veel succes de 30 september en 1 oktober.
Ik had graag erbij willen zijn.
Grt van Judith