maandag 12 september 2016

De laatste kaarten met stofjes..

Hallo allemaal,
Zo de demo bij Ingrid op de beurs in Rijswijk zit er weer op.
Het was heel gezellig en weer veel oude bekenden gezien
dat blijft altijd leuk natuurlijk.
Grote domper was wel dat er van vrijdag op zaterdag 
een stapel van 35 Tutti Design mallen gestolen zijn.
Ik hoop ze dat diegene die ze meenam eens goed na gaat denken
wat ze een ander aandoen (geef ze gewoon terug!) die halve zool ja ik denk zomaar dat
het een man is gun ik niks wat goed voor hem is ( nu druk ik me heel netjes uit) 
maar meestal komt boontje wel om zijn loontje dat hoop ik
nu dan ook van harte.

Maar nu weer de kaarten.... dit zijn de laatste die ik hier nu neerzet met de stofjes.
Alle kaarten met de stofjes die in in Rijswijk bij had of daar gemaakt heb
staan wel op mijn picturetrail.
Ga hier maar heen als je ze allemaal wilt zien.


  CR1378 Tiny’s Pine Tree Branch
CR1379 Tiny’s Ornaments Baubles
CR1335 Punch Die Snowflakes
PK9128 Pretty papers Bloc Nordic Winter
CA3127 Decoration Paper Silver
Stofje van Ingridskaarten.nl

  LR0428 Flower Corner
LR0430 Leaf Doily (blaadjes)
CR1375 Distressed Squares
EC0138 Clear Stamp Eline’s Words
PL4504 Enamel Dots Pink & Mint
PK9132 Pretty Papers Bloc La Provence
Stofje van Ingridskaarten.nl

 CR1378 Tiny’s pine tree brance
CR1380 Tiny’s ornaments birds
CR1382 Tiny’s ornaments star & bell
LR0435 Petra’s Poinsettia
LR0437 Petra’s Twigs set
LR0438 Petra’s larix
Oud dessinpapiertje
Stofje van ingridskaarten.nl




CR1378 Tiny’s Pine Tree Branch
CR1379 Tiny’s Ornaments Baubles
CR1335 Punch Die Snowflakes
PK9128 Pretty papers Bloc Nordic Winter
CA3127 Decoration Paper Silver
TC0842 Clear stamp Tiny's border pinetree branches
Stofje van Ingridskaarten.nl

Groetjes van Anja

1 opmerking :

Judith Thoonen zei

Alle drie de kaarten zijn weer mooi gemaakt!
Grt van Judith en een fijne avond nog