woensdag 14 september 2016

Mixed Media

Hallo allemaal,

Ook ik ben bezig geweest met de Mixed media lijn van Marianne Design.
Ik laat alvast iets zien.
Ze gaan ook mee naar de demodagen van Doe@ding.
Heb er eentje helemaal inkt en stempels, eentje met een plaatje uit een knipvel en
eentje gestempeld op design papier.

Misschien denken jullie wel he? zit ik wel op Anja's blog? Ja hoor en ik moet zeggen...
moest er wel even aan wennen en toch... vind ik dit ook weer leuk om te doen.

  MM1604 Tiny’s Texture stamp grid
MM1605 Tiny’s Texture stamp ink
MM1607 Tiny’s Texture stamp splatters
MM1609 Tiny’s clear stamp birds
PK9141 Pretty Papers Bloc Tiny’s Mixed media Pastel
EC0152 Clear stamp Eline’s Sentiments
COL1314 Eline’s Tabblad
Chunky white embossing enamel Stampendous!
Vogel op dessin papier gestempeld en gekleurd met Distress ink

 CR1360 Basic passe partout circles
MM1602 Knipvel mixed media birds colourful
MM1605 Tiny’s Texture stamp ink
PK9141 Pretty Papers Bloc Tiny’s Mixed media Pastel
Tekst geschreven

MM1603 Tiny’s Texture stamp netting
MM1604 Tiny’s Texture stamp grid
MM1605 Tiny’s Texture stamp ink
MM1607 Tiny’s Texture stamp splatters
MM1611 Tiny’s clear stamp fat cat
HT1603 Clear stamp luchtpost
Distress inkt met distress tool aangebracht op
Strathmore Mixed Media papier 
Mboss poeder white glitter
Shabby White embossing Enamel van Stampendous!
Kat gekleurd met distress ink


Groetjes en tot de volgende kaart.
Anja

2 opmerkingen :

Gina zei

Ik snap eigenlijk nog steeds niets van mixed media maar vind je kaarten super ! Groetjes, Gina

Judith zei

Toppertjes Anja, heb ze van de week op de beurs in het eggie mogen aanschouwen. Helemaal super.
Groetjes van Judith