donderdag 7 december 2023

Fijne kerst en dan bijna demo!!!!

Hallo allemaal,

Een echt winters kerstkaartje zouden we een witte kerst krijgen?
Zou wel eens leuk zijn nietwaar? Maar niet deze zaterdag al hoor
dan moet ik een stuk rijden voor de demo in Schijf bij Creabri.
dat doe ik liever zonder sneeuw.
Ben heel benieuwd wie ik nog zal zien op jawel ik zeg het nog
maar een keertje mijn allerlaatste demo.

CR1561 Fijne Feestdagen cirkel by Marleen
LR0736 Tiny’s pines
LR0831 Log cabin lay out
EWK1294 Forest Dremas XL

Groetjes en ik hoop tot zaterdag.

Anja

4 opmerkingen :

martina's kaartjes zei

een mooi enlief kaartje heb je gemaakt
grtjs,martina

marian zei

Een prachtige kaart weer en veel succes op de allerlaatste demo.Als ik bij mijn dochter in Brabant was zou ik ernaar toe gekomen zijn . Maar ben nu weer in Friesland.
Groetjes van Marian.

Jannie den Butter zei

Heel lief kaartje Anja !
Het zal best even moeilijk zijn voor
jou als het de laatste keer is.
Groetjes Jannie

Rina zei

Prachtige kaarten heb je gemaakt.
Ik heb ze vanmiddag in het echt mogen bewonderen bij Creabri.
Groetjes Rina