woensdag 20 december 2023

De laatste 2 kerstkaarten van dit jaar.

Hallo allemaal,

Hier de laatste 2 kerstkaarten van dit jaar.

Ik maak er nog wel wat denk ik met de 12 days of stitchmas advent calendar
van Spellbinders die ik mezelf cadeau heb gedaan toen ik besloot
uit het designteam enz te gaan want dat was wel even een dingetje
hahaha maar sta er nog steeds volledig achter nu wat meer
rust in mijn leventje en meer tijd voor andere dingen.

LR0839 Lay out circles by Marleen
CR1483 Trees by Marleen
CS1138 Stamp & die set – Bear & rabbit
CS1105 Kerstteksten
PB7067 Winter dreams
Ingekleurd met distress inkt


 

LR0839 Lay out circles by Marleen
CR1574 Chain of Snowflakes
CS1137 stamp & die set -Beer & penguin
CS1139 stamp & die set – snowman
CS1140 stamp & die se -Snow panda
CA3169 Stickers -kerst
PB7067 Winter dreams
Ingekleurd met distress inkt

Groetjes 

Anja

3 opmerkingen :

Janny van Woerkens zei

Hallo ANja

Je kerstkaarten zijn weer lief en de onderste is echt mooi want die heb ik nu thuis staan,
Groetjes van ons en fijne feestdagen
Janny

tine zei

ooooh wat hou ik toch van jouw kaarten, lief, stijlvol, mooie kleuren fijne feestdagen,


Groetjes
Tine

Jannie den Butter zei

Weer heel leuke kerstkaarten Anja !
Ik vind de bovenste het mooist.
Heel leuk met het beertje op de slee.
Fijn dat je nu rust krijgt , ik hoop dat
je toch nog wel eens wat laat zien.
Groetjes Jannie