woensdag 2 februari 2022

Demo!!!

Hallo allemaal,

Moest er even over nadenken maar okay ik doe het.
Drie dagen demonstreren op de Knotsgekke Kaartendagen bij
de kramen van Gerda's Hobbyshop.
do.17 t/m za.19 februari in Den Bosch.
Ik demonstreer met de januari en februari collectie van
Marianne Design.
Wie ga er er zien????

CR1578 Stitching daisies
LR0693 Anja’s circle XS
LR0750 Van Harte
EWK1273 French Antuques -herbs
CA3156 Rhine stones light pink

Groetjes van Anja en... misschien tot ziens op de beurs.

3 opmerkingen :

Jeannette Bron zei

Hoi Anja,
Wat leuk dat je in Den Bosch demonstreert. Ik ga zaterdag dus ik kom zeker even bij je langs.
Tot dan!
Groetjes,
Jeannette Bron

Anja Zom zei

Leuk Jeannette,

Tot zaterdag!

Jannie den Butter zei

Leuk dat je dat gaat doen Anja!
Helaas kan ik er niet heen , maandag a.s moet ik geopereerd worden.
Krijg een nieuwe knie,jammer hoor .
Groetjes Jannie