zondag 20 februari 2022

A hug in a mug

Hallo allemaal,

Na drie- herstel twee en halve dag beurs
Voel ik me nog een beetje beurs hahaha.
Was best moe maar was het zeker waard
het waren hele leuke dagen met een
leuk en gezellig team. Alles weer uitpakken, opruimen,
wat ik daar gemaakt heb fotograferen en materialen
noteren is ook best nog een klusje.
Maar deze maakte ik onder andere op de demo
en is heel vaak op de foto gegaan.

COL1502 Eline's Polar bear  
CR1513 Alphabeth journal
CR1576 Slimline tags
LR0687 Hot drink
LR0693 Anja’s circles XS  (blaadjes)
LR0703 Anja’s Hydranga ( de kleinste bloemetjes)
PK9172 Paperset Fleurige groetjes by Marleen

Groetjes weer

Anja


2 opmerkingen :

Angélique zei

Logisch dat deze kaart vaak op de foto mocht, hij is geweldig leuk!

Jannie den Butter zei

Dat kan ik ook goed begrijpen Anja!!
Wat een super leuke tag ,heel mooi!
Groetjes Jan ie