donderdag 18 juni 2020

Tipje

Hallo allemaal,

Het er kom van Marianne Design weer ene heel leuk alfabet set  aan 
CR1513

En om de letters van deze en alle andere alfabetten mooi recht te kunnen 
plakken pak ik  nu steeds deze waterpas laser.
Geen potloodlijntjes meer weg te gummen ook.
Normaal deed ik dat op mijn lichtbak met een lijntjes papiertje onder
mijn karton maar dit fluweelkarton schijnt niet door dat is te dik.
Dit is een prima hulpmiddeltje daarvoor.
Deze is jaren geleden bij ik dacht Praxis gekocht wat hij toen gekost heeft weet 
ik niet meer maar was geen megabedrag dat weet ik nog wel.

Groetjes van Anja

5 opmerkingen :

Nancy Soetaert zei

Lijkt me een goed hulpmiddeltje!

Judith zei

Ik zeg altijd lekker uit de losse pols het is handwerk...hihihi maar wel handige tip!
Groetjes van Judith

Neltine zei

Da's zeker een handig hulpmiddeltje! De bouwmarkt mag blij zijn met jou.
Zal nooit vergeten dat ik toen samen met jullie die dremel heb gekocht om cd's te boren. Heb hem nog steeds :)
Laatst alleen wel mijn Willem Ponsvriend maar weg gedaan. Daar doe ik echt heulemaal niets meer mee haha.
Benieuwd naar je volgende kaartje, met letters?
Groetjes Pierewietje hihi

Gerlinde zei

Wauw wat een handige tip!! Ga ook zeker binnenkort de bouwmarkt maar eens bezoeken!
Groetjes Gerlinde

JanniedenButter zei

Een handige tip Anja! bedankt er voor!
Groetjes Jannie