vrijdag 26 juni 2020

Beestjes......

Hallo allemaal,

Jaaaaaa de nieuwe juli collectie van Marianne Design ligt weer in de winkels of..
ze krijgen het de komende dagen binnen.
Het is van alles en nog wat zoals bijvoorbeeld een mooi alfabet, leuke stempel en stans diertjes van Eline, zomerse cocktails en ijsjes van Hetty en we beginnen ook aan de kerstkaarten!

Ik ben met 1 setje van Eline al aan de gang geweest ik heb met alle drie de diertjes een kaart gemaakt.
Hier zet ik er twee neer de kameleon en de slang en de derde de krokodil komt morgen op het Marianne Design blog.

 CR1359 basic passe partout squares
CR1360 basic passe partout circles
CR1510 Long tags
CR1513 Alphabeth Journal
LR0667 Tropical leaves
PS8067 Mask-stencil reptile
EC0181 Eline’s Animals reptiles
PK9190 Wood & stone
Ingekleurd met copic markers
Blaadjes gestempeld met Versafine clair
Achtergrondje Distress inkt


CR1512 alphabeth journal
EC0181 Eline’s Animals reptiles
Gekleurd met copic markers
Blaadjes gestempeld met Versafine clair
Spetters distress inkt



Vergeet niet morgen 27 juni even op het Marianne Design blog te kijken voor de andere kaart.
Groetjes van Anja

2 opmerkingen :

JanniedenButter zei

Je kaartjes zijn weer super leuk Anja!!
Ze zien er heel gezellig uit!!!!
Groetjes Jannie

Linda zei

Hoi Anja,

Wat een onwijs leuke kaarten!
Als het goed is krijg ik de spulletjes vandaag binnen, waaronder de reptielen stempeltjes :)
Super leuk hoe je die kameleon hebt gemaakt met al die kleurtjes en de tekst.
De slang met zijn sssssssorry vond ik ook erg passend! Goed idee!

Groetjes, Linda