maandag 3 december 2018

Sneeuwmannetjes.....

Hallo allemaal,

Ik had de kaart van collega design team Neline gezien met no line coloring
en dacht gelijk oohh dat ga ik ook eens proberen.

Nou dit is mijn eerste creatie  daarmee toevallig ook met de sneeuwmannetjes omdat die
stempel zo voor het grijpen lag op mijn bureau. Ook al vind ik dat ik wat meer moet oefenen
daarmee heb ik er toch een kaart mee gemaakt.



CS1009 Happy Holidays
TC0869 Tiny’s clear stamp border snowmen
Papier Maja Design
No line coloring Ink on 3 gebruikt en met Copic markers gekleurd



Nu mijn spullen in gaan pakken voor mijn laatste dinsdagworkshop van dit jaar
bij Doe@ding.

Groetjes van Anja

1 opmerking :

JanniedenButter zei

Wat een schatje is je kaart Anja!!
Heel leuk al die sneeuwpopjes bij elkaar.
Groetjes Jannie