dinsdag 4 december 2018

Mijn laatste workshopkaart van dit jaar

Hallo allemaal,

Vandaag gaf ik de laatste workshop van dit jaar bij Doe@ding maarrrrr
er zijn al nieuwe datums gepland ik het nieuwe jaar we gaan dus gewoon door.

Dit was kaart die de dames gemaakt hebben en die eronder was mijn eerste
voorbeeldje ... ook heel mooi maar dan gaan we in de winkel kijken waar
genoeg van op voorraad is en zo is het dan dezelfde kaart maar met ander plaatje
en ander papier.
Ik laat ze gewoon beide zien.



 LR0570 Anja’s vertical folding die round ( het rondje en de bloem)

LR0571 Anja’s vertical folding die square
COL1342 Corner & winter sentiments
COL1398 banners
CR1331 basic die round
CS1008 clear stamp kerst – en nieuwjaarswensen
PL4514 enamel dots dew drops
Papier Maja Design





LR0570 Anja’s vertical folding die round ( het rondje en de bloem)
LR0571 Anja’s vertical folding die square
COL1398 banners
CR1331 basic die round
CS1008 clear stamp kerst – en nieuwjaarswensen
PL4514 enamel dots dew drops
15 x 15
13,5 x 13,5
11,5 x 11,5



Groetjes van Anja

4 opmerkingen :

Gina Bloyaert zei

Dag Anja,
2 prachtige kaarten alweer!!
Mijn voorkeur gaat wel uit naar de roze,maar juist omdat het oud roze is zie ik heel graag.
Mvg gina België 😃

Judith Thoonen zei

Waow Anja wat mooi zijn deze 2 prachtige kaarten.
Leuk bedacht
Grt van Judith

Unknown zei

Weer twee prachtige kaarten.

Anoniem zei

super zijn ze weer