dinsdag 20 november 2018

Stempeltjes en plattegrond van de beurs

Hallo allemaal,

Nou ik heb al wat leuke kaarten klaar met die mooie nieuwe folding dies
die Anja van Laar ontworpen heeft voor Marianne Design en die eind deze week
in de winkels zullen liggen. Die gaan natuurlijk mee naar mijn demo
op de beurs in Rijswijk.
Ik ben er alleen op vrijdag en zaterdag en op de plattegrond heb ik aangegeven
waar Leonie's Hobbyshop staat waarbij ik zal demonstreren.

de plattegrond van de beurs in De Broodfabriek in Rijswijk.

 TC0869 Tiny’s clear stamp border snowmen
CS1008 kerst- en nieuwjaarswensen
Ingekleurd met Tom Bow Dual brush pens

 TC0868 Tiny’s Christmas ornaments
CS1009 Happy holidaus
Wow embossing poeder gold sparkle WS06R


PS8011 Tiny’s mast stencil Ice crystal
TC0868 Tiny’s clear stamp border Christmas baubles
CS1008 kerst- en nieuwjaarswensen
Distress Oxide stormy sky, victorian velvet en pumice Stone


1 opmerking :

Betha Horsmeier-Bouter zei

Super leuke kaarten! Groetjes Betha