vrijdag 2 november 2018

Layout mal

Hallo allemaal,

Zo dag drie van de KreaDoe zit erop en wat heb ik er leuke dagen en wat zie ik er veel bekenden
nu nog twee te gaan ... leuk!!!

Zet nu twee kaartje erop met de layout mal want die is ook goed verkocht vandaag en
voor de inspiratie......

 CR1454 cross stitch
COL1439 Eline’s Christmas decorations ( kaarsje in de kandelaar)
CR1448 punch die stars
CR1453 lower case alphabeth + numbers
LR0568 lay out
CS1008 kerst- en nieuwjaarswensen

LR0523 key ring ( kleine huisje)
LR0568 lay out
CR1453 classic alphabet  lower case & numbers
PK9155 weathered wood
CS1004 clear stamp droomhuis


Groetjes maar weer en misschien nog tot ziens op de beurs.

Anja

2 opmerkingen :

Betha Horsmeier-Bouter zei

Super leuke kaarten Anja! Groetjes Betha

Judith Thoonen zei

Wat zijn jouw kaarten weer mooi gemaakt. Mijn vriendin en ik vonden jouw kaarten allemaal weer leuk gemaakt.
En ook om jouw weer te zien.
Ik was wel moe na een dagje hobbybeurs.
Grt van Judith