maandag 12 maart 2018

Van Harte

Hallo allemaal,

Nou papieren rietjes zijn helemaal in tegenwoordig ten eerste veel beter
voor het milieu en ten tweede ze doe het ook superleuk op kaarten!!

Heb deze even gemaakt nadat ik diverse papieren rietjes had verzameld.
Er zijn een hoop verschillende tjonge als je erop gaat letten.....
Zo leuk om te doen ook loop je lekker te winkelen en gelijk speuren naar 
leuke papieren rietjes.


COL1441 Karin’s pins & bows
COL1443 Karin’s bird,, hearts & tag
CS0987 felicitaties
CS0940 back ground stamp tekst
CS0997 back ground stamp Music notes



Groetjes van Anja

5 opmerkingen :

martina's kaartjes zei

helemaall euk is deze geworden ! tof gemaakt
grtjs,martina
x

Hobby Hoogland zei


wat een leuke label ,en ja van die rietjes heb ik ook nog een berg,weet eigenlijk niet goed wat ik er mee moet maar vind dit wel een leuk idee.
groetjes Marjan.

Anoniem zei

Dat ziet er heel leuk uit Anja!!
Heel apart met de rietjes!
Groetjes Jannie

Crealientje zei

Leuk!
Mooie rietjes ook. Onlangs bij Lidl een doosje gekocht. Eigenlijk om te drinken. Hahaha,nu pik ik ze in om te verwerken op mijn kaartjes.
Bedankt voor het idee.
Fijne dag vandaag en lieve groetjes Crealientje.

Anoniem zei

Debbie A beautiful 😍 idea. They accompany anything Shabby Chic perfectly 🥰