maandag 5 maart 2018

Plantenbakje

Hallo allemaal,

Op de demodagen had ik op de eerste dag niet een "echt" plantje bij me gemaakt met die craftables.
Toen er naar gevraagd werd zei ik nou Marleen heeft mooie gemaakt en die heeft ze vast bij zich in het hotel ze moeten bij mij toch andere dingen zien? 
Vonden ze onzin ik had er best een kunnen maken.
Dus........
Vrijdagavond thuis na dag 1 van de demodagen had ik nog vier van die gestanste plantjes op mijn bureau liggen ( mijn mallen lagen dus daar op mijn demoplek).
Ik de schuur in op zoek naar een potje dat vond ik, ik had tilantia ( volgens mij heet dat spul zo) in huis en toen lijmpistool gepakt en deze gemaakt. Ik heb geen betere foto deze maakte ik dus s' avonds thuis. Een betere kan ik niet maken want hij staat nu in de winkel.




CR1430 succulent round
CR1431 succulent pointed


Groetjes van Anja

2 opmerkingen :

Anoniem zei

Het zag er net echt uit Anja!
Ik heb het gezien bij jou.
Prachtig plantje was het!
De kaarten waren ook super!!
Groetjes Jannie

Betha Horsmeier-Bouter zei

Helemaal geweldig! Groetjes Betha