vrijdag 29 september 2017

Demodagen!!!

Hallo allemaal!!!

Jaaaaa de demodagen van Doe@ding  in Spijkenisse beginnen vandaag en ik heb er mega veel zin in!

Ik vind het superleuk dat ik er ook weer bij mag zijn en je kunt mij in de winkel vinden

met een demo met de september/oktober collectie van Marianne Design.

Tjonge ik heb zo hard gewerkt om ook voldoende van oktober te kunnen laten zien\

dus echt het is de moeite waard hoor er zit weer voor elke smaak wel wat bij.

Dit is een van de kaarten die ik bij me heb


CR1331 Basic round
CR1333 Basic oval
LR0488 Petra’s Christmas border
PK9151 Royal Christmas
MB0168 knipvel Mattie’s Mooiste
CS0991 Clear stamp Fijne Feestdagen


Groetjes en wie weet tot ziens bij Doe@ding!

Anja

3 opmerkingen :

Janny van Woerkens zei

Hallo Anja

Ik vind dat je een supermooie kaart hebt gemaakt.
Prettige demodagen nog verders en groetjes van Janny

Judith Thoonen zei

Super mooie kerstkaart!
Grt van Judith en nog een fijn weekend

Betha Horsmeier-Bouter zei

Prachtige kaart Anja! Groetjes Betha