zaterdag 30 september 2017

Dag twee van de demodagen

Hallo allemaal!

Na een zeer geslaagde eerste dag begint nu de tweede dag alweer en het  was echt leuk gisteren.

Weer zoveel bekenden gezien, weer wat mensen leuke ideetjes gegeven de nieuwe Big Shot Foldaway voorgedaan en kreeg ook veel complimenten over de gemaakte kaartjes nu nog 
zo'n dag en wie zal ik dan weer zien.

Nu een heel ander kaartje dan gisteren want ja ik zeg altijd ik heb voor elke smaak wel iets
bij me ook deze kreeg veel reacties en is vaak op de foto gegaan.

Soms doen de meest simpele kaartjes het het best hahaha. Maar ik vind deze zelf ook heel leuk.


LR0490 Tiny’s Christmas tree with stars
LR0491 Tiny’s Christmas tree decorated
LR0492 Tiny’s Christmas tree wood
JU0948 Adhesive cork
Tekst geprint op vellum

Groetjes en wie weet tot straks
Anja

5 opmerkingen :

Linda Timpers zei

Wat een super leuk kaartje.
Zo zie je maar dat simpel ook heel mooi kan zijn.
Veel plezier met je demo vandaag.
Fijn weekend !!!

Groetjes Linda.

martina's kaartjes zei

helemaal leuk !
grtjs,martina
x

Judith Thoonen zei

Heel eenvoudig maar wel heel mooi gemaakt.
Ik hou er wel van.
Grt van Judith

Crea Ankie zei


Heb je kaartjes in het echie mogen bewonderen Anja.
Super mooi allemaal.

Betha Horsmeier-Bouter zei

Eenvoud is ook erg mooi! Fijn dat je het zo gezellig hebt gehad bij Doe@Ding! Groetjes Betha