vrijdag 10 oktober 2014

Vogelhuisjes

Hallo blogvriendjes en vriendinnetjes!!

Wat zijn ze leuk he die vogelhuisjes van Mariannedesign.

Heb er ook voorbeelden mee gemaakt voor de demo van morgen er is best veel te zien

want ik heb echt weer van alles wat bij me en wil je me wat vragen? Gewoon doen natuurlijk kan ik het je voordoen?  zal ik het zeker niet laten.

Dit kaartje is morgen ook te zien bij Moeders Hobbypaleis link


Craftable CR1290 Tiny's Birdhouse  2pcs
Craftable CR1291 Tiny's Birdhouse 3pcs
Creatable LR0204 Grass ( vogeltje)
Creatable LR0205 Fence (vogeltje)
Creatable LR0286 Pine cones
IT572 Knipvel Winter Garden 1
PK9115 Pretty Papers Bloc Arctic Winter
Liquis Aplliqué ( sneeuw op takken en vogelhuisjes)
Snow Tex glitter ( sneeuw langs onderkant kaart)

Papicolor hagelwit (30) en olijfgroen (45)

Groetjes van Anja en tot ziens op de demo?

4 opmerkingen :

Suzan zei

Hallo Anja,
Wat een schitterende kaart!!
Groetjes Suzan

bolletjelucky.blogspot.com zei

Heeeel leuk Anja, een gezellig tuintafereeltje heb je er van gemaakt. Veel plezier én succes morgen.
Lieve groetjes Miranda

Original handmade by Janneke zei

Bijzonder mooi kaartje Anja. Een hele gezellige dag toegewenst morgen!

Groetjes Janneke

Wybrich zei

Leuke Anja! De kaart hieronder ook!
Fijne dag morgen en succes!