zondag 5 oktober 2014

Pan pastel...

Hallo allemaal,

Gisteren heb ik zowaar de set pan pastels van iemand overgenomen het was totaal niet haar "ding".

Bij mij ging het steeds meer "kriebelen" en toen ik dat aanbod kreeg heb ik het ook maar gedaan.

Nu ga ik dus kijken of het wel mijn "ding" kan worden.

Riep altijd daar ga ik niet aan beginnen............

Heb het gisteren dan ook gelijk even geprobeerd. 

Het is niet de ideale stempel om mee te beginnen denk ik maar die lag nog op mijn bureau
daar was ik van plan de volgende kaart mee te maken.

Dit is dus mijn allereerste pan pastel creatie.

Het is geen supermooi ingekleurde afdruk maar ja wat wil je het is de allereerste eigen ervaring
met dat spul.

Heb er wel een kaart mee gemaakt want hij kon er volgens mij wel mee door.



Craftable CR1234 klok
Craftable CR1294 Falling stars
Creatbale LR0126 Sterrenkrans ( alleen de tak ervan)
CS0906  Arctic Winter Cling Stamp
PK90015 Pretty Papers Bloc Arctic Winter
ingekleurd met pan pastels
Papicolor hagelwit (30) en  dennengroen (50)

Kraft

Hij gaat natuurlijk ook mee naar de demo.

Groetjes van Anja

Geen opmerkingen :