dinsdag 2 augustus 2011

Toch nog maar wat plaatsen.

Volgens mijn man kan ik het niet maken een blog te hebben met nog maar 3 kaarten. Hmm  klein beetje gelijk heeft hij wel natuurlijk maar ik ben nog maar net in Blogland bezig.
Ik zal eens gaan verzinnen welke ik er dan nog op ga zetten.
Eerst deze maar even omdat ik hem zo leuk vind.
Forever Friends Black and Gold Clear Stamps en paper Pack.
McGill pons Starburst.
Cheery Lynn Judy's Blooms C184. English Tea party DL101.
Ingekleurd met Copic Markers; E21, E35, E40, E43, E57 en E59
Papicolor hagelwit (30) en Royal (102)

12 opmerkingen :

marina zei

Hoi Anja

Deze kaart vind ik ook weer mooi,ik ben gek of forever friends beren,en op chocolade dus een combinatie van die twee,is helemaal te gek

groetjes Marina

mieke zei

Mooie kaart, iets anders dan de vorige kaart maar niet minder mooi

Miranda Slagboom-de Groot zei

het is ook een hele mooie kaart anja
groetjes miranda

Noriko zei

Hoi Anja,

Wat leuk je hier te zien, ik ken je inderdaad van je andere site!!
Heb me aangemeld als volger van je blog.
Wat een geweldige leuke kaart.
Heb ook het hele blok van FF het blijft leuk om mee te werken.

Lieve groetjes Noriko
www.norikoskaarten.blogspot.com

Alma Westerhof zei

Hee Anja,

Wat een lievertje! Wat ik vooral mooi vind, is die bloem en die blaadjes... Tell me...

Veel zonnestraaltjes en groeten,
Alma

marijke zei

en wéér heeft cock gelijk he anja je hebt zat mooie kaartjes om te plaatsen gewoon elke dag 1 doen joh dan komt je blog vanzelf vol hoor, groetjessssssss van ikkes!!!!

Unknown zei

anja
het is een leuke berekaart,weer een andere styl van jou
echt tof
veel liefs van marcelline

JOKE zei

Wat een schatjes zijn het toch hè, Forever Friends beertjes!!!
En dan ook nog eens verwerkt op zo'n schitterende kaart...geweldig!!!
Liefs Joke

Lenie Hempen zei

Hoi Anja

Ik heb een wandeling door je blog gemaakt.
Ja ja speciaal mijn wandelschoenen aangedaan.
Maar wat ik heb gezien is prachtig mooi.
Dus als je volgers er zijn op je blog,word ik gauw volger van je blog.
En dan zal ik geregeld door je blog wandelen.


Gr Leny Hempen

hennie zei

Wat leuk Anja dat jij nu ook een blog hebt!
Ik zou graag je volger worden, maar ik zie nu niet de mogelijkheid op je blog, ik kom morgen nog eens buurten.
Deze kaart is ook wel heel erg apart hoor Anja.
Mijn complimenten voor je publicaties in de diverse hobbybladen!
Groetjes en tot later hennie.

Hannie Stoel zei

Hey Anja,

ook maar in blogland beland?

Mooie kaart, leuk he deze stempel, heb ik ook.

groetjes, Hannie

Joke Mulder zei

Hoi Anja wat geniet ik elke keer weer van jou mooie kaarten ik ben net volger geworden van je ik zou het leuk vinden als je ook mijn volger zou willen zijn
http://knutseldoosje.blogspot.com
kom gerust langs ik zou zeggen tot ziens groetjes van Joke