zondag 14 augustus 2011

Kerstkaart of trouwkaart... het zou beide kunnen.

Jullie zullen hier nogal eens een witte kaart tegenkomen hoor ik maak ze regelmatig.
Hier zit weer eens wat echt handwerk bij want ik  heb nu weer eens lekker ouderwets op het lichtbakkie zitten embossen. Vind ik ook nog steeds leuk om te doen maar ja.. ik vind ook wel erg veel technieken leuk om te doen hoor.
Voor deze kaart heb ik gebruikt;

Creatable kerstklok LR0182.
Star Collecetion mal PD0016
Madeira metallic Silver.
Papicolor hagelwit (30).
Glitterpapier.
Spica pen Silver (12).



3 opmerkingen :

Anda zei

Ik kwam je via via tegen. Ik hoop zelf binnenkort ook weer aktief te worden op mijn blog.
Wat een super mooie kaart is dit. Hier zit heel wat tijd in, maar het resultaat mag er dan ook zijn!!

Gr. Anda

Wilma zei

Hallo Anja,
Dit is nou wat ik noem een PRACHT van een SCHITTERENDE kaart. Wit is zo ontzettend MOOI en CHIQUE.
Nog een heel fijn en ☼-nig weekend toegewenst.
Liefs Wilma

marijke zei

oooooh die is wel heel erg mooi anja