zondag 4 februari 2024

Staande ring


Hallo allemaal,

Ik zou het ook laten zien als ik iets anders gemaakt had
Nou bij deze dus... gisteren deze zitten maken we zijn het huis weer
aan het opknappen nu de badkamer die wordt gedaan, 
maar zelf slaapkamer, de gangen boven en beneden en de hal.
Huiskamer deden we anderhalf jaar geleden.
het is de bedoeling dat deze op een sidetable in de hal
gaat komen als de hal en gang klaar zijn.

 Staande ring van vorig jaar van Wibra zaten 2 dwarsliggende delen in
heeft mijn man voor me weggezaagd.
Droogbloemen touw en het katoenen band had ik ook nog, de bladeren zijn van Kik, de orchideën
van action en de tak uit eigen tuin.

Ik vind hem mooi zo.

Groetjes van Anja

5 opmerkingen :

Janny van Woerkens zei

Hallo Anja]]Wat heb jij dit leuk gemaakt en zo heb je verborgen talenten en nu leuke dingen maken voor de vernieuwde renovatie in huis.
Lieve groetjes van Janny en krijg morgen 2e staaroperatie.
Fijn weekend

GerJanne zei

Oh wat prachtig Anja! Heel kunstig gemaakt!

marian zei

Prachtig hoor,dat staat zeker heel erg mooi in de hal.
Groetjes van Marian.

Jannie den Butter zei

Prachtige creatie Anja !
Super mooi gemaakt.
Groetjes Jannie

Anoniem zei

anja wat prachtig wat een leuke creatie heb je gemaakt .je hebt mij op een idee gebracht .
ik heb ook zo iets gemaakt .
jantje bosman .