dinsdag 30 januari 2024

Sleutelhanger uiltje


Hallo blogvriendjes en vriendinnetjes,

Toen ik een vriendin vertelde dat ik ging stoppen met demo's enz. en ook weer andere dingen wilde gaan doen.... liet ik haar ook wat macramé dingen op pinterest zien. Ze grapte toen later tegen haar man ik heb een sleutelhanger met een uiltje besteld bij Anja ( had ze niet gedaan dus maar ik onthield het wel) Ze heeft hem ontvangen.

 Macramé uiltje aan sleutelhanger met behulp van een youtube filmpje gemaakt
het is denk ik 50 jaar geleden dat ik wat met macramé deed

CS1071 Creatieve groetjes ( niet meer leverbaar)

Groetjes
Anja

2 opmerkingen :

Kaartenkraam zei

Ja voor mij geldt hetzelfde, ook zo lang geleden dat ik met macramé bezig was.
Allemaal plantenhangers knoopte ik toen vooral.
Ik vind je uiltje superleuk en ik denk dat je vriendin heel aangenaam verrast zal zijn geweest, zo'n leuk cadeautje.

groetjes van Ank

Jannie den Butter zei

Wat ben je toch een bezige bij !
Dat heb je leuk gedaan Anja !
Daar was je vriendin vast blij mee. Groetjes Jannie