donderdag 9 november 2023

Mooi met vellum


Hallo allemaal,

Nog één kaartje om te laten zien die meegaat
nar de demo aanstaande zaterdag bij Handmadehobby
in Nieuw-Vennep. Echt de laatste keer dat ik daar
demo geef alleen dan nog één op 9 december bij Creabri.
Daarna heel veel me-time voor mij.

LR0675 Holly Leaves
LR0827 Anja’s regal borders
LR0828 Berry sprigs
LR0833 Tiny’s poinsettia
CA3186 Vellum paper.
Nerven getekend met gelpen en
gesso langs de randen gedaan.

Ik hoop je te zien zaterdag 11 november bij Handmadehobby
in Nieuwe-Vennep.

Groetjes

Anja

 

4 opmerkingen :

Kaartenkraam zei

Wow, wat een prachtige chique kaart!

groetjes van Ank

Jannie den Butter zei

Lest best is het spreek woord Anja !
Je kaart is super mooi , ben er weg van. Prachtig de vellum bloem !!!
Groetjes Jannie

Trijntje zei

Prachtige kaart.Groeten Trijntje

Anoniem zei

Beste anja,
Wat een mooie kaarten weer.
Kun je mij vertellen hoe je die lijnen erin krijgt of is dat een mal.
Gr barry