zondag 29 oktober 2023

Mooie kerstkaart met oude en nieuwe spulletjes.



Hallo allemaal,

Aan deze was ik begonnen gisteren op de demo bij Gerda,
heb hem thuis afgemaakt maar zo weten  de bezoekers hoe hij
uiteindelijk geworden is.
Was een hele drukke, gezellige en ook emotionele dag.
Via facebook liet ik het en via haar nieuwsbrief liet Gerda
het al weten ik ga stoppen met demo's en workshop's geven
ik ga ook uit het designteam van Marianne Design.
Het was een moeilijk besluit zat er al een poos mee
maar heb nu toch de knoop doorgehakt.
De demo's die ik nog heb staan doe ik gewoon nog
11 november Handmade hobby en 9 december Creabri
en dat zullen dan de laatste zijn.
Het gaat me teveel te worden steeds maar weer
kaarten "moeten" maken omdat ik een demo heb gaat 
me nu tegenstaan tussendoor zijn er ook altijd andere dingen.
Een artikeltje of een blogbeurt ,het huishouden, oppassen,
diverse afspraken enz. Heb ook wel eens geen inspiratie
of totaal geen zin. Dan is het soms gewoon stressen om
genoeg kaarten klaar te hebben en dat wil ik niet meer.
Blijf wel kaarten maken maar alleen als ik zin heb  en in een rustiger tempo.
Ook blijf ik nog auteur van Marianne Magazine dat is 4 x per
jaar een artikeltje dat wil ik dan wel doen.
Ik ga gewoon met wat ik heb ( en dat is echt wel veel na 17 jaar designteam)
verder met kaartjes maken.

COL1537 Houses by Marleen
CR1520 Church by Marleen
CR1561 Fijne Feestdag cirkel by Marleen
CR1583 Slimline grass-horizon-clouds
CR1602 Pinetrees by Marleen
BP7067 Eline’s Winter dreams
DDBD Shap Art Noah 470.784.215

Groetjes en wie weet zie ik jullie nog op 1 van de 2 demo's

Anja




2 opmerkingen :

Jannie den Butter zei

Wat een super mooie kaart Anja !!!
Ik begrijp dat het teveel gaat worden voor jou . Maar wij zullen je erg missen. Hopelijk laat je zo nu en dan toch nog wat kaarten zien .
Groetjes Jannie

Trudy zei

Schitterende kaart! Hopelijk kunnen we hier nog wel van je mooie kaartjes genieten maar je hebt gelijk dat je ermee gaat stoppen!
Groetjes Trudy