woensdag 22 februari 2023

Heleboel eendjes...

Hallo allemaal,

Kom kids tijd voor de zwemles! En daar gaan ze.....

Ook deze kaart gaat mee naar de demodag zaterdag 25 februari
bij Handmade Hobby in Nieuw-Vennep.
Zijn meerdere leuke dingen zoals kaartenpakketjes van Marty, Fem met decoupage,
er zijn hele leuke aanbiedingen en er is een goodybag!

De maart collectie komt pas volgende week in de winkels maar ik kan
wel al een klein sneak peekje laten zien van een aantal
malletjes die dan uitkomen.

Dus...wordt echt een leuke dag zaterdag! Kom je ook?


COL1514 Hotair balloon by Marleen (wolkjes)
CR1499 Flower jug by Marleen (vlindertjes en bloemetjes)
CR1538 Slimline banners
CR1543 Long tags
CA3136 Rhine Stones silver

Groetjes en ik hoop tot zaterdag.

Anja 

2 opmerkingen :

GerJanne zei

Ah.... wat leuk Anja, ik zie het al: dat zijn mijn man en ik met onze 5 kinderen! Ja, zwemmen kunnen ze allang (wat was ik blij toen de laatste klaar was met de zwemles)

Jannie den Butter zei

Super leuk de eendjes Anja !!
Groetjes Jannie