vrijdag 9 september 2022

Tassen inpakken voor de demo morgen!

Hoi allemaal,

Lekker op mijn gemak mijn tassen inpakken en proberen
niks te vergeten maar ach zit dan toch in een winkel
waar ze ook echt alles verkopen dus......vergeet ik wat
is het toch geen probleem.
Je kunt me morgen vinden bij Doe@ding in Spijkenisse!

CR1574 Chain of Snowflakes
CR1600 Let it Snow Circle by Marleen
CR1604 Slimline Horizons
CR1606 Forest Critters
LR0777 Tiny’s Snowy Village
LR0778 Tiny’s Snowy Signpost & Fence
LR0779 Anja’s Poinsettia
PK9172 Frozen Winter
CA3142 Soft Glitter Paper Silver
PL4520 Enamel Dots Snowflakes

Groetjes en wie weet zie ik je morgen!

Anja

2 opmerkingen :

JanniedenButter zei

Wat een super gave kaart Anja !!!!
Helaas kan ik vandaag niet komen.
Ik hoop dat je veel succes hebt.
Groetjes Jannie

De Hobbykamer van Petra zei

Mooie kaart Anja, ik zag 'm al op facebook voorbij komen.

Lieve groet, Petra