donderdag 6 januari 2022

Vlinder en mandala stempel

Hoi allemaal,

Weer een heel ander kaartje zo blijft het leuk om bezig te blijven.
Dan weer met mallen en plaatjes, dan weer borduren of stempelen lekker
afwisselen is wel wat voor mij want ik vind ook meerdere technieken
leuk om te doen.

De demo van 15 januari bij Gerda's Hobbyshop gaat uiteraard niet door.
Maar ik ga al mijn met de januari collectie gemaakte kaarten
naar Gerda opsturen en zij doet er die zaterdag dan een shopping live
mee in haar facebook groep.  https://www.facebook.com/groups/gerdashobbyshop .
Dan laat ze mijn kaarten zien en daarbij dan ook 
de gebruikte materialen die je dan eventueel ook gelijk kunt bestellen.
Je kan ze zelfs de dag zelf ook nog afhalen bij de winkel.

LR0746 Anja’s Butterfly XL
CS1028 Mini labels (NL)
CS1035 Mandala Delhi
Distress inkt picked raspberry, spun sugar en shaded lilac

Groetjes weer

Anja

4 opmerkingen :

Crafting Queen zei

Really beautiful card. Love the soft pinks. Anesha x

Marjolein zei

Wauw, mooie kaart Anja! Gaaf gedaan. Groetjes Marjolein

Antoinette van Schaik zei

Mooie kaart! Ik hou van de combinatie oude en nieuwe materialen.

De Hobbykamer van Petra zei

Prachtig Anja, heel mooi.

Lieve groet vanuit de hobbykamer van Petra