dinsdag 10 augustus 2021

Twee kerstborduurtjes

Hallo allemaal,

Zo af en toe even wat borduren vind ik leuk en nu
combineerde ik het met de nieuwe tekst cirkel fijne feestdagen.
De eerste vind ik zelf heel mooi de tweede niet zo. Ik kon er geen passend
dessinpapier bij vinden en maakte in een achtergrondje met embossingpoeder
wel in de juiste kleur maar over het resultaat ben ik toch niet zo tevreden.

CR1510 Long tags
CR1565 Cross stitch Circle
CR1564 Fijne feestdagen cirkel by Marleen
LR0730 Lay out A6  de hoekjes)
CS1067 Handgeschreven Kerst
PK9172 Frozen Winter
Patroontje komt uit Jolly Christmas van Rico Design

CR1530 Cross stittch XXL
CR1538 Slimline banners
CR1561 Fijne Feestdagen cirkel by Marleen
LR0730 Lay out A 6
Stampedous! Frantage aged hunter embossing enamel
Patroontje uit boekje Rico design Winterwonderland

Groetjes weer

Anja

3 opmerkingen :

Crealientje zei

2 prachtige borduurkaartjes!
Ik vind juist de kerstboom erg mooi.
Psssttt bij Steelsteekje is een kerst borduur Challenge misschien vind je het leuk om mee te doen :)
Lieve groetjes Crealientje.

Francien zei

Goedemorgen Anja
wat zijn ze toch weer mooi,SUPERRRRR.
Gr.Francien

JanniedenButter zei

Ook deze kaarten met de cirkel zijn prachtig!
Ook de vorige met beterschap zijn heel mooi.
Groetjes Jannie