zondag 13 juni 2021

Zonnige groetjes

Halloooo!!!

Wat een weertje zeg maar ik heb het toch het liefst zo'n 20 a 21 graden
dat vind ik het fijnste.
Het is snel te heet in de tuin hier.
Een lekker duik vanaf een boot is dan ook wel lekker hmmmm.

COL1433 Eline’s seagull & friends
COL1496 Eline’s pelican
COL1497 Eline’s sea side
LR0531 rainbow & clouds
PS8093 craft stencil paper boat
PS8094 Mask stencil school of fish
CS1024 strand
CS1058 banners by Marleen
PK9162 ocean adventure
PK9175 rainbow

Groetjes weer

Anja

7 opmerkingen :

Henny zei

Wat maak je toch veel mooie kaarten Anja.

bolletjelucky.blogspot.com zei

Een hele mooie zomerse kaart Anja.
Lieve groetjes Miranda

Trudy zei

Prachtige kaart!
Groetjes Trudy

jackelien zei

Hoi
Wat een mooie kaart heb je gemaakt.
Groetjes Jackelien

Hobby Hoogland zei

Wat een prachtige kaart , zo leuk met al de beestjes.
Had het bootje ook gezien maar kon mij niet inspireren wat ik daar mee moest , Heb het inmiddels gekocht voor Gerie want die vond hem zo leuk en of ik die mee wilde nemen als ik in een hobby winkel zou komen.
Dus kan het patroontje altijd lenen.
Misschien komen er nog meer voorbeelden van dus wie weet.
Deze kaart is in ieder geval geslaagd.
groetjes Marjan.

martina's kaartjes zei

wauw, wat een geweldige kaart heb je gemaakt, daar zijn vast wel wat uurtjes in gekropen, maar het resultaat mag er zeker en vast wel zijn, super !
grtjs,martina

JanniedenButter zei

Je kaart is weer prachtig Anja, lekker zomers!!
Groetjes Jannie