zondag 20 december 2020

Zo leuk die XXL Cross Stitch mal (en een oplossing voor de restjes)

Hallo allemaal,

Het is zo leuk en ontspannend om te doen dat borduren
en hoe leuk is het om dan gewoon wat randjes te borduren
je kan ze gewoon zelf verzinnen.
Neem 3 of 4 kleuren die leuk bij elkaar komen

CR1530 Cross Stitch XXL
CR1467 Basic Passe Partout Ovals
CS1077 Stitched alfabet

Kreeg ook al vragen hoe maak je je mal weer schoon
hier even wat foto's


ik leg een stukje keukenrol op mijn snijplaat, dan kraftkarton en dan de mal
met snijkant naar beneden gericht dan de andere plaat erop en door de machine
draaien
 Daarna plaat eraf, mal eraf en dan zie je al dat er niet zoveel in de mal bleef zitten


Dan je karton eraf en dan zie je dat het grootste gedeelte van de restjes aan het
keukenpapier blijft zitten.
De rest rol ik eruit met mijn Tim Holz borsteltje ik vind dat echt de fijnste die er is.

Zo heb je veel plezier van je XXL mal.

Groetjes van Anja
PS. Er komt nog een download met 4 kaarten en patronen voor deze mal
binnenkort op de site van Marianne Design.

6 opmerkingen :

jackelien zei

Wauw erg mooie mal.
En bedankt voor de tip van het keukenrol die kende ik nog niet.
Hou de site in de gaten voor de downloads
Fijne avond
Groetjes Jackelien

JanniedenButter zei

Leuk is je kaart Anja! goed idee is dit ,dankjewel!
Groetjes Jannie

Judith zei

Helemaal TOP, ik hou niet van borduren maar je creaties zien er geweldig uit.
Groetjes van Judith
Fijne Feestdagen

Aniet zei

Prachtig geborduurd, zo mooi
groetjes van Aniet

Monique zei

hallo, ik hou van je blog, ik heb net mezelf een big shot gekocht, en ik zou graag willen weten waar ik een geperforeerde plaat kan krijgen, om kruissteek te borduren, alsjeblieft? Bedankt
Monique

Anja Zom zei

Hallo Monique,

Het nummer van de mal staat erbij CR1530 als je dat op internet typt kom je vanzelf wel winkels tegen die deze verkopen

Groetjes
Anja