donderdag 26 maart 2020

Mooie viooltjes in een vaas

Hallo allemaal,

Deze kaart heb ik gisteren afgemaakt normaal doe ik geen dagen over 1 kaart
maar nu kwam er steeds wat tussen of ging toch wat anders doen want nu ik mijn
hobbykamer zo flink uitgedund heb kom ik toch steeds nog dingetjes tegen die ik
anders wil. Tja we hebben nu zoveel tijd over. Wil ook niet teveel in de huiskamer 
gaan rommelen want mijn man werkt voorlopig thuis en de huiskamer is zijn werkplek.

Vind dit kaartje zo leuk geworden laat hem maar gelijk zien.



LR0648 Blue Bell Circle
LR0649 Petra’s Violets
LR0650 Petra’s Grass
CR1354 Punch Die Butterflies
CR1499 Flower Jug by Marleen
CS1028 Mini Labels NL
PK9167 French Antiques
DDBD Gabriëlla A5 470.713.185
Bloemen gestanst uit aquarel papier en met 
distress inkt en tom bow brush pens gekleurd



Groetjes van Anja

4 opmerkingen :

Janny van Woerkens zei

Hallo ANja

Is inderdaad een heel lief kaartje geworden en je bent aardig bezig .
Lieve groetjes van Janny en ook voor Cock.
Tot horens weer

Diny zei

Wow.....wat een prachtige kaart Anja!
Groetjes Diny

Jannie den Butter zei

Je kaart is prachtig Anja! leuk model,
Gezellig zijn de viooltjes in de vaas.
Je vorige kaarten met muisjes zijn super!!!
Ik vind ze heel gaaf ,ook de plaatjes!
Groetjes Jannie

Linda zei

Hoi Anja.

Wat een prachtige violen heb je gemaakt!
Leuk in die mooie bloemenkan.
Lieve groet, Linda