woensdag 19 februari 2020

Arts &Crafts at Sea

Hallo allemaal,

Het duurt nog wel even maar je kunt al tickets bestellen.

Wellicht hebben jullie het al gezien dat ik samen met Marjan van der Wiel namens
Marianne Design ieder een eigen workshop gaan geven op het Arts & Crats at Sea evenement
in Egmond aan Zee.

Je kunt een heel leuk creatief verwenweekend boeken maar je kunt ook voor 1 dag kiezen en je kijkt dan welke workshops je wilt doen en je kunt er ook lekker even shoppen.

Ach kijk maar even op deze site mocht je interesse gewekt zijn https://hobby4you2.nl/

Bij kun je dan een klembord komen bewerken met het thema strand.


Ik hoop jullie daar aan mijn workshoptafel te mogen ontmoeten!
Mijn bericht zal ik de komende tijd nog wel eens een keertje herhalen.

Groetjes van Anja

Geen opmerkingen :