donderdag 19 december 2019

De allerlaatste van 2019

Hallo allemaal,

De laatste kaartjes van 2019 mijn Big Shot schrok even die kreeg zomaar ineens
een ander merk voor zijn kiezen hahaha.

Voor nog wat snelle makkelijke kaartjes een paar gemaakt met Crealies Kerstmal, Maja design papier en washi tape van Alexandra Renke en afgewerkt met Marianne Design malletjes.

Hierna komen de eerste kaarten met de nieuwe januari 2020 collectie van 
Marianne Design.

 LR0392 Snowy Icicles

LR0631 Tiny’s Frosty snowman
Kerstmal Crealies
Papier Maja Design Holiday in the Alps


 LR0628 Petra's Berries
CR1478 Poinsettia by Marleen
CS1008 kerst- en nieuwjaarswensen
CS1028 mini labels (EN)
Kerstmal Crealies
Washi tape van Alexandra Renke


CR1478 Poinsettia by Marleen
Kerstmal Crealies
Washi tape van Alexandra Renke


Groetjes van Anja
PS. wist je dat mijn eerste workshop van 2020 al
op 7 januari is bij Doe@ding in Spijkenisse?

6 opmerkingen :

Wilma zei

HEERLIJK Anja.....schrikken van een ander merk.....hihihi.
Na die "schrik" heb je toch MOOIE Crealies-KERST-kaartjes gemaakt met Marianne-versieringen.
Fijne dagen toegewenst.
Liefs Wilma ☺☺☺

Anoniem zei

Prachtige kaartjes, welk merk touw heeft u gebruikt? Groetjes Maura

Anja Zom zei

Hallo Maura

Ik heb meerdere soorten touw wat ik gebruik ik heb hemp cord dat is er van Vaessen Creative en is in meerder winkels wel te koop, en ik heb linnen touw wat ik op de KreaDoe koop bij The Ribbonstore maar die hebben ook wel een website.
Heb ook wit wax cord maar ik pak vaker dat wat ik hiervoor noemde.
Groetjes van Anja

Crafting Queen zei

Great cards.

Gonny zei

Ja Anja en nu moet hij zeker bij komen voor dat hij weer iets anders voor zijn kiezen krijgt
Ik heb het als snijmachine van ddbdoe mal maar ben er zeker niet blij mee dus licht nu onafgewerkt op het bureau maar zal prullenbak worden ha ha
Op naar een nieuw jaar met weer tal van mooie creaties geniet er van met je naasten .
Groetjes en ja tot volgend jaar dan maar weer omboog en fb 👋🏻👋🏻😘

Anoniem zei

Ik heb de veasse hemp cord gevonden ,super bedankt groetjes Maura