woensdag 27 februari 2019

Nog twee nachtjes slapen en dan..........

De demodagen van Doe@ding!!!

Ik mag er ook weer twee dagen demo komen geven en zit dan in het
Atlas Hotel heb er weer zo'n zin in!

Het is ook een beetje spannend want het hotel is verbouwd en we zitten
dan in een andere grotere en ik neem aan mooiere zaal.

Dit is een van de kaartjes die ik meeneem.


COL1464 Eline’s Puppy
CR1402 Bendy card ( wolkjes)
CR1398 punch die birds
CS1022 Lente
AK0072 Eline’s cat/dog backgrounds
PK9161 Floral Delight


Tot op de demodagen!
Groetjes van Anja

6 opmerkingen :

Gina zei

Hondjes zijn altijd leuk ! Ik vraag me wel af of er ook een 'westietje' kan mee gemaakt worden? Ik heb het nog nergens zien verschijnen :) Een uitdaging? groetjes, Gina

Anja Zom zei

Gina

Ik vind het hondje op een andere kaart die ik later plaats er best wel op lijken ja.

Groetjes
Anja

Marjolein zei

Ahhh.... Wat een schattige honden! Ik vind ze echt superleuk! Veel plezier op de Demodagen, helaas heb ik andere verplichtingen.

Groeten Marjolein

martina's kaartjes zei

helemal leuk kaartje, tof tafereeltje
grtjs,martina
x

Judith zei

Super leuk kaartje Anja, en heel veel plezier.
Je kunt mensen nog naar mijn blog verwijzen als ze problemen hebben om de hondjes te stansen, daar staan allemaal voorbeelden. Ze staan ook op Marianne Design Facebook.

https://kaartcreaties-judith.blogspot.com/2019/02/collectables-1464-puppy.html

Groetje van Judith

Ilonka zei

Wat een schattig kaartje zo lief.
Groetjes Ilonka