dinsdag 15 januari 2019

Baby kaartjes gaan ook mee naar de demo!

Hallo allemaal,

Lekker bezig voor de demo op de beurs in Harderwijk die Gerda's Hobbyshop
weer organiseert in het 
Van der Vlak Hotel

Leuvenumseweg 7
3847 LA  Harderwijk


Heb er weer veel zin in en wist je dat ook Anja van Laar en Petra v.d.Zee er een 
demonstratie geven?

Op mijn demo's heb ik altijd van alles wat bij me gewoon omdat ik ook graag
van alles wat doe. Er gaan dus wat romantische kaartjes mee met plaatjes van Gerda 
maar ook aardig wat geboorte kaartjes waaronder deze superleuke tipi's!

Ik hoop vele van jullie daar te zien in Harderwijk!

  COL1463 Eline’s baby bunny
LR0576 Text boy & girl
CR1456 punch die baby items
PB7055 Eline’s Sweet dreams
PS8021 Marleen’s Craftstencil tipi


COL1463 Eline’s baby bunny
COL1443 Karin’s bird, hearts & tag
CR1456 punch die baby items
CR1457 punch die hand & feet
PB7055 Eline’s Sweet dreams
PS8021 Marleen’s Craftstencil tipi
EC0171 Eline’s cute animals baby tekstjes



Groetjes van Anja

7 opmerkingen :

Crealientje zei

Super leuk!
Ik heb afgelopen week ook een tipikaart gemaakt. Zo leuk om te doen!
De 2 zijn heel erg schattig.
Veel plezier met de demo!
Liefs Crealientje.

Kaartenkraam zei

Die tipi's zijn echt enig, en op die kleine konijntjes ben ik helemaal verliefd!

groetjes van Ank

JanniedenButter zei

Je kaarten zijn heel schattig Anja!
Ook de lintjes kaart is super mooi!
Groetjes Jannie

Cobie zei

Super leuke kaarten!
Groetjes Cobie

caroline j zei

Heel mooi

Anoniem zei

Schattig die babykaarten met tent zit er ook een zijkant in de tent of gewoon voor en achterkant aan elkaar geplakt ?Gr.Anja

Anja Zom zei

Anja,

Ik heb de bovenkanten van de voor en achterkant aan elkaar vastgeplakt.

Gr.Anja