zondag 26 augustus 2018

De laatste twee kaartjes met de augustus collectie

Hallo allemaal,

Hier zijn mijn laatste twee kaartjes die ik maakte met de augustuscollectie van
Marianne Design ben inmiddels volop bezig met de septembercollectie.
Rechts op mijn blog zie je waar ik te vinden ben.
Ook leuk om even te vertellen dat ik voorlopig elke maand 1 keer
een workshop ga geven bij Doe@ding in Spijkenisse en dat zal steeds
op een dinsdag zijn. De eerste is  dinsdag 18 september opgeven kan via de 
winkel of via email info@doeading.nl. Ik weet al wat we gaan maken en oooo
het is zo'n leuke kaart. Maar eerst klaarstomen voor twee dagen op de beurs in Rijswijk bij Leonie's
Hobbyshop en de demo van 15 september bij De Hobbyhoeve in Hoeven.

 CR1444  basic set hexagon
LR0548 Tiny’s Red Robin
LR0549 Tiny’s Holly
LR0550 Tiny’s Larix
EWK1262 knipvel Forest dream 1
CS1008 clear stamp kerst- en nieuwjaarswensen
PK9158 Forest dream
DDBD card art text trifold 2 A4 470.713.650


LR0549 Tiny’s Holly
LR0550 Tiny’s Larix
LR0551 Nature star
CR1420 punch die autumn
PK9158 Forest Dreams
EWK1262 knipvel Forest dreams 1
CS1008 clear stamp kerst- en nieuwjaarswensen
DDBD shape art frame 470.713.146

Groetjes en wie weet tot ziens
op 1 van de demo's of workshops en o ja
eind september  vrijdag 28 en zaterdag 29 september
heb je ook weer de demo dagen van Doe@ding en
deze keer zit ik niet in de winkel zoals de vorige keren
maar in het Atlas Hotel!!!!

Anja

5 opmerkingen :

joke steenkamer zei

Anja
Lieve creaties, leuk datbjebin het atlas hotel zit,wie weet zie je mij daar Gr joke

Gonny zei

Anja
Wat een top kaarten heb je weer gemaakt
Ook jij blijft maar door gaan
Gr Gonny

Creaellenknutselsite zei

prachtig anja
groetjes ellen

Betha Horsmeier-Bouter zei

Hele mooie kaarten! Groetjes Betha

Wil Bijl zei

Wauw Anja wat heb je weer schitterende kaarten gemaakt.
Een genot om naar te kijken.
Groetjes Wil