zondag 17 juni 2018

resultaat van mixed media workshop!

Hallo allemaal,

Gisteren nam ik deel aan een superleuke mixed media proeverij bij Doe@ding in Spijkenisse.
Was eens wat anders dan zelf demo of workshop geven maar wat had ik het naar mijn zin zeg.

Leuke technieken gedaan, eindelijk eens gewerkt met alcohol inkt op de gelli plate wat is dat
leuk zeg maar tjonge je moet zo snel werken hahaha en ik heb zelf nog geen alcohol inkt in flesjes
ga er toch eens over nadenken............. hoewel ik wel al heel veel andere dingen heb waar ik ook
veel mee kan doen dus misschien blijft het wel bij denken.

Blijft natuurlijk ook gewoon met mallen  werken dat blijft wel het belangrijkste denk ik maar
dit is weer erg leuk om daarnaast te doen.

Dit hebben we gemaakt gisteren en echt ik had een topdag!!!

  Voorkant boekje dylusions paint, die cuts van Marlene , stempel MD
  blz 1 alc.inkt op gelliplate. die cuts van Marlene stempels MD
 blz 2 alc.inkt op gelliplate. die cuts van Marlene stempels MD
 blz 3 alc.inkt op gelliplate. die cuts van Marlene stempels MD
 blz 4. distress oxide, collage papier en die cuts van Marlene
blz 5. panpastel en rice paper en div. stempels 

Groetjes van Anja

1 opmerking :

Linda zei

Wauw wat een mooie mixed media stukken!
De blz's met de vlinders is voor mij de favoriet :)
Groetjes, Linda