dinsdag 22 mei 2018

nog 4 nachtjes slapen en dan.......

Hallo allemaal,

Ja nog 4 nachtjes slapen en dan heb je het Marianne Design Event bij Doe@ding !!!

Echte Marianne fans willen die dag niet missen toch?

Kijk maar bij  mijn blogpost van 15 maart dan zie je wie er allemaal zijn.

Ik maakte voor de collection van juni o.a. dit kaartje hij staat ook op de flyer
het jurkje is COL1452 Dress die deze week in de winkels komt te liggen samen
met de rest van de juni collectie en ik demonstreer met deze en nog een paar
andere malletjes.
Er is die dag echt heel veel te zien.



Ik ben er al helemaal klaar voor en ik hoop
toch wel wat va mijn volgers daar te zien.
Dus.... wie weet tot zaterdag 26 mei bij
Doe@ding in Spijkenisse!!!

Ik heb er al heel veel zin in.
Groetjes van Anja

4 opmerkingen :

Angélique zei

Oh, wat een mooie kaart, prachtig!

Anoniem zei

Je kaart is super mooi Anja!
Heel leuk met het jurkje erbij.
Helaas kan ik zaterdag niet.
Heel erg jammer is dat.
Groetjes Jannie

Judith zei

Heel erg mooi Anja...ga proberen langs te komen.
Groetjes van Judith

Betha Horsmeier-Bouter zei

Ook weer heel erg mooi! Groetjes Betha